Subject: FW: Pea kinnistu , Reiu küla, Häädemeeste vald, Pärnu maakond
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Nov 2024 14:40:17 +0200

From: Siim Künnapas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, November 1, 2024 2:01 PM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Pea kinnistu , Reiu küla, Häädemeeste vald, Pärnu maakond

Tere!

Sain Teie kontakti Häädemeeste valla planeerimisspetsialisti käest.

Oleksime Ignitis Eesti OÜ-ga huvitatud Pea kinnistule avaliku
elektriautode laadimisjaama rajamisest, mis sobiks kasutamiseks nii
sõiduautodele kui ka veokitele/bussidele.

Laadimisjaama konseptsioon tähendab siis parkimis- ja manööverdamisala
koos varjualuste ja laadijatega ning ootepaviljoni.

Katastritunnus : 21401:001:0593

Aadress: Pea, Reiu küla, Häädemeeste vald, Pärnu maakond

Palun Teie seisukohta, kas elektriautode laadimisjaama rajamine on
Transpordiametiga kooskõlas?

Palun suunake kiri vajadusel edasi vastava piirkonna spetsialistile.

Ette tänades,

Best Regards/Parimate soovidega

Siim Künnapas

Land Acquisition Manager

Tel: +372 5333 3047

Tallinn, Estonia

<https://ignitis.lt/ee/elektrisoidukite-laadimisjaama-vorgustikupartnerid>
www.ignitis.ee

----------------------------------------------------------------------
This e-mail is for the exclusive use of the intended recipient. The
contents of this e-mail and any attachments are confidential and may be
privileged or otherwise protected from disclosure. If you are not an
intended recipient or you have received this e-mail mistakenly, you are
hereby notified that any disclosure, copying or distribution of this
information is strictly prohibited. Kindly inform the sender about this
e-mail and delete the document and any attachment without retaining copies
or disclosing its contents. Thank you.
----------------------------------------------------------------------
Šioje žinutėje ir bet kokiuose jos prieduose pateikiama informacija yra
konfidenciali ir jos panaudojimas ar atskleidimas gali būti apribotas. Ji
skirta tik tam asmeniui, kuriam ji adresuota. Jei Jūs nesate adresatas
arba atsakingas už šios žinutės pristatymą tam asmeniui, Jūs neturite
teisės šios žinutės ar jos priedų kopijuoti, atskleisti, platinti ar
kitaip perduoti jos turinio bet kuriam kitam asmeniui. Jei Jūs per klaidą
gavote šią žinutę, prašome nedelsiant pranešti jos siuntėjui bei iškart
ištrinti šią žinutę ir bet kokius jos priedus iš Jūsų sistemos.
----------------------------------------------------------------------

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.